mandag den 20. maj 2013

Intro til min youtube kanal! // Nyeste video!

Hej, bloggen! Der er blevet lavet en intro til min youtube, hvor denne video vil spille når folk kommer ind på min kanal for allerførste gang. 

Dette var hvad jeg skrev i beskrivelsen: 
"Jeg hedder Maria Crystel Thomasen, og jeg er 16 år gammel. Jeg er født i 1996, den 13 november. Jeg blev født i fillipinerne, og kom til Danmark da jeg var 1 år.
Min mor kommer fra fillipinerne, og min far fra Danmark.
    Jeg har 4 brødre og én søster, og er skilsmisse barn. Daniel er den eneste bror som er min "ægte bror", de andre er dog halve :)




    For mere info så kan i checke mit blogindlæg, hvor jeg besvare på yderligere 20 spørgsmål:
http://marice-mylife.blogspot.dk/2013/04/20-personlige-sprgsmal-tag-om-mig.html
- Smid gerne feedback!

Facebook-Side: http://www.facebook.com/beautybymarice
Youtube: Marice967

Filmet med Canon Eos 600D, og redigeret på Imovie. "


Husk at abboner' og like, så I kan følge med!





5 kommentarer:

  1. Refund guarantee . is where things can start to get complicated.
    Try to guideline experienced professionals for your wedding song.



    my blog post :: szamba

    SvarSlet
  2. An active musical concert in the seashore is can of Somalian music.
    TJ and company developed writing and bringing about their
    own vouchers.

    Also visit my page ... organizacja wczasów

    SvarSlet
  3. Individuals biorepositories, details are probably everything.

    Gathering planning can regarded very detailed-orientated service.


    Take a look at my website :: szamba

    SvarSlet
  4. Fed kanal! Du har lige vundet en ekstra subscriber for at være awesome ;-)

    Kram
    http://thisissomefreakyshit.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. So how will the solar industry be able in order to cost
    to the wanted levels? They conveniently fold water into the case when not in use.


    Here is my weblog ... tłumaczenia włoski Katowice

    SvarSlet