onsdag den 12. juni 2013

Update // 2 eksamener er slut. 3 to go. I'm comming for you!


Jeg har klaret alle de skriftlige eksamener her for tiende klasse nu. Jeg er spændt efter resultatet, og kan næsten ikke vente! Om de mundtlige eksamener, så går jeg op i ALLE, som man kan her i tiende. Dvs. Dansk, Engelsk, Fysik, Tysk og Matematik.
Jeg har allerede været oppe i nogen af dem;

Resultatet blev;
Mundtlig Dansk - 10
Mundtlig Fysik - 12

Jeg er rigtig glad det, da jeg har haft det rigtig svært i skolen før hen, så jeg ved ikke engang hvordan jeg skal reagere.

- Jeg har gået gennem mange år med ekstra læsehjælp, matematik hjælp, ekstra gammatik osv. ( Altså jeg har haft specialtimer uden for de normale skoletimer som lille. )
Jeg døjer stadig med tabellerne og grammatik.
Årsagen er fordi jeg har det særligt svært med at lærer noget som er fastlagt.
(hvis man læser mine forrige indlæg, så ser man hvor hårdt det har været for mig at føle mig dum og ubrugelig.) Jeg har satme haft det hårdt, og det er som livet i perioder bare hakker mig ned. Jeg har haft det svært i skolen, men jeg har kæmpet mig ud af denne onde spiral, og jeg håber aldrig at jeg falder i igen. Vil simpelthen ikke have dårlig selvværd igen, fordi jeg har følt mig så stupid.

   It's over! Nu er jeg desværre nærmest blevet en stræber, da jeg ikke er tilfreds med mit 10 i Dansk.
WHAT?!, tænkes der sikkert. Jeg føler, at jeg kunne have givet mere. Jeg gav ikke mit bedste, og det er nok det som er gået galt. Det er det, som gør at jeg ikke føler mig tilfreds.

- Og hey, halløjsa! - Jeg fik 12 i fysik! - Jeg var endda så tæt på at melde den eksamen fra fordi jeg troede at jeg var blank på dette område! Hvor er jeg glad for at jeg ikke gjorde det!!
  "Never give up. When you got nothing, you got nothing to loose."

3 kommentarer:

  1. boоkmarkeԁ!!, I really like yоur wеbsite!


    mу blοg - jak szybko schudnac

    SvarSlet
  2. Hi! I could have swoгn I've visited this site before but after browsing through some of the posts I realized it's
    new to me. Anуhow, I'm definitely delighted I discovered it and I'll be book-marking
    it and checκing baсk frеquently!


    Feel free to suгf to my site ... Under Armour Highlight Cleats

    SvarSlet
  3. Tillykke med de fine karakter(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet