torsdag den 11. juli 2013

classic øjenmakeup med særlig streg // wearable makeup look!

En seer ved navn Frederikke A, spurgte om et øjenlook, som man kunne have på, uden det blev for meget og for dramatisk, da jeg førhen har vist ret mørke looks.
Jeg håber dette er "wearable" til din hverdag, også kan du skifte farven på underlåget for at twist til hverdagen! ( ide: Her kan også bruges en glimmer liner! )

Hvis looket skal bruges til hverdag kan i nøjes med eyeliner, mascara og øjenskygge på underlåget. - Altså spare tid, via ikke tage farve på øjenlåget.
- Mange tak fordi i har kigget med :)

Links:
http://www.marice-mylife.blogspot.com
http://www.facebook.com/beautybymarice

- Lyden blev ikke særlig god, da jeg måtte optage på mobilen pga. min computer ikke vil åbne for det audio recordings program, som jeg ønskede. Dette var dog besværligt, men det er vidst kun anden gang at jeg forsøger voiceover. Håber i kan lide videoen alligevel, og kan høre hvad jeg siger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar