torsdag den 26. december 2013

Adnans første jul 2013




































 Hej bloggen, her er nogle billeder fra min Jul.
Det er første gang Adnan, min kæreste holder jul. Jeg håber at han har haft det fantastisk, og jeg håber at I har haft det lige så !

I er vel ligeglade med hvilke gaver jeg fik. Så det vil jeg ikke gøre et stort nummer af.

Nu hvor jeg er blevet ældre, er jeg jo blevet god til at købe ting til mig selv, da jeg arbejder. Så jeg havde ikke de vildeste ønsker.

Det "kedeligste" jeg ønskede mig var en hovedpude. - Men damn den er dejlig at sove med!

Adnan fik et fossil-armbånd, en læder-cap, en sweater - samt penge og gavekort. <3
Jeg havde også købt ham 3 t-shirts på ASOS, men de nåede ikke at komme hjem til tiden. Så dem får han senere.






Jeg håber at I alle har det godt og at sneen snart kommer ! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar