fredag den 24. maj 2013

Nylon Lærred Skulpture // Kunst

Enkelt, men sjovt!
Jeg har fået lavet disse skulpture. De ser rene og unikke ud. De ser dog bedre ud i virkeligheden, men jeg kan godt lide denne måde man selv har lavet dem på. Den ene er lavet med mine egne hænder! Helt fra bunden! Vi startede med at have en træ-klos, og herefter lægger man nogle nylon-strømpebukser over et ståltråd skellet og beklæder den med flydende latex. Herefter kunne man give den lige det design man ville, ved at male den. Jeg ville dog have det enkle til forblive, så jeg gav dem et ekstra lag hvid :).

Også fik jeg også min venindes, da hun ikke ville have den, eller havde malet på den, så jeg gjorde dem til et sæt. Tak Manila <3

3 kommentarer:

  1. You can also also pay to produce a virtual training sessions plan emailed into
    you daily. Knowing how motivation works can also help you to burning fat influence others.


    Take a look at my web page ... usługi detektywistyczne warszawa

    SvarSlet
  2. Det er jo genialt!! :-) Det ser rigtig godt ud! også når man ved, at man selv har lavet dem.

    KNus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
  3. The DISH Network audio channels can are more found under the
    name of Dish Music. This is where the personalized music for kids is.


    Feel free to surf to my web page detektyw warszawa

    SvarSlet