lørdag den 25. maj 2013

Cocopanda // Hår produkt haul // "Matt/Volume"-Hair projekt!



Alle tingene blev købt ved Cocopanda, og deres link er skrevet herunder:
http://www.cocopanda.com

Dette er hvad jeg fik købt, så kommer der en kort anmeldelse efterfølgende til alle genstande:









OSiS+ Dust It Mattifying Powder 10g

http://www.cocopanda.dk/product/SCH0039/osis-dust-it-mattifying-powder-10g
Dette er en ultra tynd pudder, som kommes i håret og efterlader et mat finish, med "let hold" og giver tekstur og kan give volumen. Jeg er vild med det matte look, men det efterlod mit hår lidt gråt. Det skal dog rystes godt efter påføring. Det stivner også, hvilket ikke føles utrolig godt, men det giver hold, og det er prisen værd, når Cocopanda på nuværende tidspunkt har den på tilbud til 50kr. Den koster normalt 150kr, hvilket er i overkanten efter min mening. Men med deres lækre tilbud lige nu, så synes jeg at man skal slå til.
- 150kr (50kr nu (( 35 - 05 - 2013 )

Jeg valgte produktet, da så mange andre bloggere på blogs og youtube havde afprøvet produktet.
Jeg kan dog godt lide det, da den giver den ønskede tekstur, og løfter håret!








Big Sexy Hair Spray & Play Volumizing Hairspray 300ml

http://www.cocopanda.dk/product/SEH0009/big-sexy-hair-spray-play-volumizing-hairspray-300ml
Denne hair-spray er min ynglings ting i dette "Haul." Jeg elsker den, og den er super god til at sætte mit pandehår perfekt, så det forbliver væk fra ansigtet. Den kan give det perfekte og vedvarende løft som jeg ønsker til mit pandehår. Det er ikke stift, og jeg forstår godt at deres "Big Sexy Hair"- Hair sprays er så populære og har sådan et godt omdømme, for de er fantastiske!
   Den har en duft, som jeg ikke er så vild med. Men hårspray dufter nærmest aldrig godt. Men "duften" går væk med tiden, så det er ikke så slemt :)

Den er bestemt penge værd, da den også er i stor størrelse og fungere fantastisk.
- 140kr (( Nu 99kr )











HH SIMONSEN® Hairspray 250ml + Root Volumizing Foam 200ml + Børste

http://www.cocopanda.dk/product/HHS0057/hh-simonsen-hairspray-250ml-root-volumizing-foam-200ml-b%C3%B8rste
Hårspray: Efterlader god hold, men giver stift resultat. Dette er dog godt som finish-spray, for at holde det hele på plads. Dette  er også godt til når man har lavet krøller, så holder det håret suverænt.

Root Volumizing Foam: Den skyder produktet! Da jeg skulle bruge denne, der røg det gennem mit hår og hen på mit nyvasket tøj samt min væg! Det røg over det hele. Hvid mousse i hele rummet! Produktet fungere fint, men det er ret "nedern" at man skal tænke over at den skal være lodret hele tiden, når man påfører, ellers drypper moussen. Så ja, jeg synes ikke at det er en god måde produktet kommer ud af dåsen.

Børste: Denne børste er suveræn! de er syntetiske hår i forskellige længder, som er fantastisk til at toupere med. Dette er en børste som skal tage olien fra hårets top og bund. Så bliver alt håret nemlig fugtgivet af dine naturlige olier.

Alt-i-alt, så synes jeg det er et dejligt fint sæt, til den fine pris af 129kr ( nu 109kr)







OSIS+ Mess Up Matt Gum - 100ml

http://www.cocopanda.dk/product/OSI0009/osis-mess-up-matt-gum-100ml-
Dette er en hårvoks, som jeg specielt godt kan lide da den er mat! DVS. Man kan tage en masse i håret som er nødvendigt også vil dit hår næppe se klistret eller oliet ud !

Super lækkert. Der er ikke så meget at sige, end at indpakningen er ret sjov, da det minder mig om en dåse. 129kr (nu 99kr)







TIGI Bed Head Styleshots Epic Volume Shampoo 250ml

http://www.cocopanda.dk/product/TIB0129/tigi-bed-head-styleshots-epic-volume-shampoo-250ml
Denne shampoo føles fantastisk i håret og giver et dejligt løft. Den dufter af slik og er god til at rense håret fra alt uønsket så som; overskydende olie, sand el. lign.

139kr er normalprisen, men den koster 109kr inde på Cocopanda lige nu!














Cocopanda, de har en masse godt at byde på -Lige fra læbepomade til hårjern. De har en masse samt de byder på gratis fragt! 


Nå, nu vil jeg så smutte. Jeg håber at i har nydt' dette indlæg. Fortsæt god dag/aften!

 Dette indlæg var sponsoreret med 200kr fra cocopanda. Resten er selv betalt (291kr)








8 kommentarer:

  1. Get input, then make typically the goal simple unfortunately specific.
    Join and inside the groups related inside your industry or confidential interests.


    Take a look at my web-site; detektywi warszawa

    SvarSlet
  2. On course, it's your wedding and it could be custom-designed. These days everyone has heard at least certainly one the movements of a Four Seasons.

    my weblog ... pobierowo

    SvarSlet
  3. Earned Success: What can make people happy? However, you can find indications which point to the possible location in specific cesspool.


    my webpage; pobierowo

    SvarSlet
  4. They belong involving realm of royal family free music.
    These kind images can be found painted musically throughout the watch.


    my blog post: pobierowo

    SvarSlet
  5. So what are some of the most important aspects of cashflow management?

    Gain fun exploring closet that comes by using an array of
    colors and ranges.

    Check out my web blog: zespół muzyczny Poznań

    SvarSlet
  6. This technology is quite similar to stereolithography.
    When these areas are located, then it can be positively cleared
    out.

    My page ... zespół muzyczny Poznań

    SvarSlet
  7. Especially during the 1970s, an New Jersey land of the Hudson River
    was the new cesspool. That taxes an individuals liver, kidneys as well as a lymph system.


    Here is my web page - zespół muzyczny Bydgoszcz

    SvarSlet
  8. To remove corrosion stain, you may use any rust dirt
    remover. A major advantage of PVD coating is that it minimizes the need to
    have regular maintenance.

    My blog :: tanie wczasy nad morzem

    SvarSlet