onsdag den 19. juni 2013

Dagen som gik! 19 - 6 - 2013

Igår den 19 - 6 - 2013 skulle stå på engelskforberedelse, da jeg skal op i engelsk idag. Det skete så ikke ligefrem.

Dagen startede ud med at jeg intet i mundtlig engelsk havde klar. - Ingen brødtekst, kun synopsen, som jeg knap nok kan huske...

Jeg har en dårlig fornemmelse for denne eksamen, for jeg har ikke øvet mig nok. Jeg ved at jeg er på 12, men til eksamen tror jeg at jeg går ned i karakter på grund af mangel på forberedelse.
- Engelsk er mit stærkeste fag, og jeg ønsker ikke at mit stolte 12-tal skal forsvinde.. Det ser dog ud til det.

Jeg bliver nok godt skuffet i dag, da jeg ved at jeg personligt KAN komme op og ramme det 12.

Men Ja, angående min matematik eksamen, så scorede jeg højst i klassen. Censor var streng, og jeg kludrede en del, men jeg røg stadig op på 7. - Cecilie fik også 7, så vi deler den fine titel.

....... Jeg er selv ude om karakteren Jeg får i dag. I stedet for at øve har jeg; løbe/powerwalket 4-5km, været hjemme ved Adnan og dovne. Samt bagt cookies, og herefter ryddet op i huset. Denne tid skulle nok have være brugt på engelskforberedelse.......

Ønsk' mig held og lykke!

- Vi ses I næste indlæg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar