søndag den 23. juni 2013

Update // Exam // Succes!

Hej bloggen.
Der har ingen videoer været, da jeg ellers gerne ville filme nogle makeuplooks, men da jeg har været pinet af influenza her på det sidste, så ville jeg helt holde mig helt væk fra min makeup!

Når jeg er 100% rask, så vasker jeg børsterne igen, da jeg sikkert har brugt dem i optakten.

Så... Jeg er altså syg...
Jeg har aldrig haft så ondt i halsen! 3 dage er gået. Alt er sund og rask igen-- UNDTAGET at jeg ikke kan synke, drikke vand eller spise. Jeg har derfor ikke meget energi.

Jeg har tabt mig 1kg, det er ret normalt for mig i syge-perioder. Sidste gang tabte jeg mig 2kg.
Jeg går ikke efter at tabe mig, så tingene er ikke så positive. Jeg vil hellere være rask og have energi, end at der skal stå et anderledes tal på vægten.

Jeg er ligeglad med hvad der står på vægten generalt, for jeg ved at det meste er muskelmasse. Bare at jeg føler mig sund og rask, det er det vigtigste for mig.
Jeg vil egentlig bare være rask!
11 timers arbejde har jeg må fordele væk på grund af denne frygtelige periode med koldsved, opkast, mangel på næring - samt evt. Overdosis af medicin.

Hvad jeg er mest ked af PT er; Adnan, min kæreste... Han er nu smittet :(
God bedring til min BuBu!!
Det frygtelige er at han skal gennemgå samme helved som jeg....
Love you, bebe <3

-------------------
ANGÅENDE EKSAMENERNE;

(Jeg kan godt komme til at lyde lidt høj i hatten, når jeg fortæller dette. Men det er fordi jeg endelig har kæmpet mig ud af min onde cyklus med ekstra-undervisning mm. til nu hvor jeg er i fagligt PT.

Ikke bliv fornærmet. Jeg er bare glad for at have kunne trække mig selv op så højt op, fra hvor jeg lå førhen. Jeg har satme kæmpet. -Især psykisk.)

---------
Så starten af ugen stod på de sidste 2 eksamener og resten stod på influenza.....

Jeg fik 7 i Mundtlig Matematik
Samt 10 i Mundtlig Engelsk.
Censor var hård i mat, men jeg synes det er fair. Jeg og min veninde Cecilie var dem som fik højst karakter i klassen, hvad angår mat. 7 var det højste! - Det viser hvor hård censor er, for vi er bestemt mere over middel.

I engelsk var jeg slet ikke forberedt, så 10 er jeg fint tilfreds med, men føler jeg kunne have givet mere.

Jeg var op i alle eksamener mulig;
Dansk;   10
Fysik;     12
Tysk;      7
Mat;       7
Engelsk; 10

Gennemsnit på 9,2 i mundtlig.
Uden valgfag; 9

- Jeg ville have fokuseret og formodentlig opnået 12 i dansk og engelsk, hvis det kun var 3 eksamener og ikke 5, jeg skulle læse op til. Jeg valgte dog at fokusere mest på tysk, da det var der jeg døjede.
-- Fremlæggelse lå nok til 10 - spørgerunde, der gik jeg viiiidst ret blank, da jeg manglede ord :-P
--- Hvad kan man gøre ved det, når man står i situationen? Skidtpyt.

Undskyld for det lange indlæg. Jeg skriver ikke kun dette for jer, men også så jeg selv kan få tankerne på plads.

-----------------------------
I'm released!
Jeg føler mig endelig fri for den nedladende cyklus som havde fulgt mig i folkeskolen. Jeg følte mig utilpas, og  kunne ikke sige, hvad jeg havde i tankerne og forblev stille. Det var som der var en barriere. Dem døjer jeg med nogle gange...

Jeg kom på en ny skole, hvorefter jeg kunne sige min mening uden nogen kunne dømme mig for pludselig at blive snakkesalig i timen. Nærmest ingen kendte mig jo! Fresh start!

------------------------------
Jeg føler mig komplet. Det har jeg aldrig før hvad angår skole.
-Jeg er ikke hende den dumme mere, og jeg vil kæmpe for at aldrig falde i igen. Jeg har været nede og bunde. Skrabet bunden.. Det tager på psyken. "hvorfor er jeg anderledes? Hvad er der galt med mig? Hvorfor kan jeg ikke lære som de andre?"

Jeg skal aldrig derned igen --- til de forgrædte nætter.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar