lørdag den 1. juni 2013

Tiende klasse // Sidste skoledag // Giraf


Der er desværre ikke så mange billeder, da jeg ikke tog ét eneste. Disse billeder er lånt af min veninde Rikke, som i ser på billedet.
- Jeg gjorde ikke så meget ud af sidste skoledag, men mine veninder Rikke og Simone, dem gjorde jeg mig klar sammen med. Vi sov også sammen dagen før, så vi kunne stå op og gøre os klar.

Det hele var nu ret hyggeligt, og vi endte selvfølgelig på "plænen" inde i Randers. Det er en tradition at man mødes der, samt med skolerne i omregn.
Så udvalgte vi et spot, hvor vi således plantede os med tæpper og med de bedste personer omkring os! Der blev skam også danset og drukket!


Sådan så planen ud for dagen:

Møde kl 10.
Spise morgenmad med resten af tiendeklasses-centeret
Herefter spille fodbold mod lærene - Vi tabte, og vi har endda en fodbold-linje i centeret. Oh oh
- Der var pris-uddeling med; Bedste kostume, Bedste røv, Årets flab, Årets ryger mm.
Så sluttede vi af på "plænen" med DJ og fest - samt druk under åben himmel.
De andre tog til efterfest herefter, hvor jeg så valgte at blive hjemme -Jeg var for træt! -

Jeg var der jo også sidste år, så jeg gjorde ikke så meget ud af det denne gang.
Jeg tog endda også tidligt hjem, men det var simpelthen for varm derinde. Vejret var "godt", og det er jeg glad for på andres vejene. Jeg er dog ikke en stor fan af varme! ... Især ikke i den dragt! ...
- Dette var bare et lille indblik, så i kunne se hvad jeg havde på og at jeg var klædt ud som giraf. Fedt nok! En giraf på 160cm!

Det var en fed dag, og jeg håber at i alle andre også havde en god sidste skoledag, enten om det var for niende eller tiende. Held og lykke til jer andre næste år ;)

2 kommentarer:

  1. A talented attorney will enable you to out of which miserable condition as early as possible.

    It has an impact within lining of the entire
    lungs and abdominal exercises cavity.

    Also visit my web site ... zespół muzyczny Bydgoszcz

    SvarSlet
  2. This way, any person will get additional information cash in
    form a contrast with you'll gain got with never ! credential. MMA training kids keeps them bodily active for lengthy.

    my web site ... ochrona przeciwpożarowa

    SvarSlet