tirsdag den 9. juli 2013

For the smokey nights // Tutorial // Smokey ft. lilla



Sange medvirket i videoen:
Youth - Daughter
Blink 182 - After midtnight (cover) af: Micheal Saenz

FB: http://www.faceboook.com

Youtube:http://www.youtube.com/beautybymarice


Key-words:
Hej bloggen. Da jeg ikke havde lavet en video i 3 uger, så ville jeg i går formå at lave 2 videoer.

Det gjorde jeg, og de er nu uploadet.
Jeg skød bare i gang med at filme, og dette kom frem på øjne, som resultat. - Et smokey egdy look. Perfekt til pigen med attiude!

Jeg viser jer dette 'before and after picture' for at vise jer at jeg vågnede op til hævede øjne.
     Dagen før havde jeg nemlig stået op kl. 5:45, tager på arbejde 7-22:15 og kom først i seng kl. 2 om natten. Jeg havde overbelastet mig selv, og det blev resultatet. Dagen gik dog, da det hele blev dækket af en masse sort (;
Jeg håber at i synes godt om looket.
Så ses vi en anden gang!
- Marice


1 kommentar:

  1. Fin blog!! :-)

    Tjek min blog ud, jeg er ny blogger for Peepers.
    Nanna Freving // www.nannafreving.com

    SvarSlet