mandag den 8. juli 2013

Gå i byen outfit // Lookbook



Der var blevet efterspurgt en "gør dig klar med mig" video. Så vidste egentlig bare tøjet, og fremviser herefter en how-to tutorial på makeuppen

-- Skulle ikke i byen. Tog bare tingene på for jeres skyld. Efter gik jeg bare tilbage til dovne jeg :)






Sangen var sunget af  YT-brugeren: 'ryanbradfordmusic'
http://www.youtube.com/watch?v=mSM1Y-Tcw4Q

Link til makeup tutorial : 
http://www.youtube.com/watch?v=JlNkV_Q8gm8

Quote to lookbook:
Jeg forsøger at dress up, som hvis jeg kunne til fest. Det handler om at finde et godt sted mellem "Ikke for lidt - Ikke for meget", og stadig give den der "wow"-effect.

Hvis jeg tog en meget dressed up ting på, som bukserne, neutralisede jeg via. have plain bluse på, samt nude sko.
-- Det samme angår mit arm-candy. Jeg havde en masse bling på armen, så neutraliserede jeg via. parre med en simpel clutch.

--- Jeg håber at i har kunne lide looket. Mange tak fordi i har kigget med!

Husk at abbonere og komme med feedback!

2 kommentarer:

  1. Jeg har efterhånden fulgt dig i lang tid, og gud hvor er du dog smuk! Jeg har dog været helt sikker på hvor du er fra? Er du ikke grønlænder og dansker? Er ikke helt sikker.

    justteresaa.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er halv filippiner, og halv dansker :) -- Asiat.

      Slet