mandag den 19. maj 2014

Gratis Aussie-Produkter + Haul! // LUKKET





Hej bloggen, da jeg var i England for én uge siden fik jeg købt mit første Aussie-produkt!

De dufter ærlig talt af tyggegummi, og jeg undrer mig om prisen som Matas kommer med er passende til produktet.

Da jeg var i England var priserne meget billigere, end hvad Matas har at tilbyde. I Matas koster en full-size Aussie tube ca. 99-130kr, hvilket er utrolig dyrt for en shampoo. Jeg har dog fundet ud af det er luksus at bruge, og efterlader dit hår velduftende og bubblegum-sweet!

Det er ikke en shampoo, som jeg ville bruge til hverdag, men til de dage, hvor man gerne vil have noget ekstra for sig selv, så kunne dette produkt være dejligt at have.

Jeg tænkte at der nok er nogen af jer, som ønsker at have muligheden for at afprøve Aussie uden at i skal op med pengepungen, og derfor har jeg lavet en lille giveaway til jer, som følger!

 Af de 3 produkter, som jeg fik købt hjem til mig selv fik jeg købt denne volumen-spray (dette er den med grøn skrift). Den er utrolig god og den vil jeg gerne anbefale, hvis I kan få fat i den til billig pris og evt. tilbud.

Nu til giveawayen //



Her er hvad I kan vinde!

Regler/punkter som skal følges:

1. Hvis du er under 18år:
Hav' tilladelse af evt. forælder til at give adresse oplysninger, hvis du er vinder.

2. Herinde på dette på youtube-videoen, her skal du skrive en kommentar derunder, med din Email og youtube-brugernavn.
- Så du kan kontaktes, hvis du er vinder.



3. Abboner på min youtube: http://www.youtube.com/marice967/

______________________________________________________________

Her er min Facebook, hvis du ønsker at 'synes godt om':
http://www.facebook.com/beautybymarice/

- Her vil vinderen også blive offenlig-gjort, samt med endnu en youtube-video herinde på denne kanal.
http://www.youtube.com/marice967
 (Dato: 30 Juni 2014)


Jeg håber at i fortsat har en dejlig dag, så ses vi d.30 Juni , hvor jeg finder en vinder!

// Your Marice


4 kommentarer:

  1. Mariaoerum :)
    marialundpedersen@gmail.com

    Lækre ting, håber og krydser fingre

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, giveawayen er flyttet til youtube, så hvis i trykker jer ind på videoen ovenover, så kan i deltage. Ellers har jeg sat jeres navne ind som kommentar, så i tæller med derinde :)

      Slet
  2. Fedt at du er tilbage!

    Therese Skov
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, giveawayen er flyttet til youtube, så hvis i trykker jer ind på videoen ovenover, så kan i deltage. Ellers har jeg sat jeres navne ind som kommentar, så i tæller med derinde :)

      Slet