mandag den 19. maj 2014

Jeg skred fra det hele! // Turen til England!



 Hej bloggen, jeg håber at i alle har det godt! Jeg må simpelthen undskylde at jeg har været så meget fraværende fra bloggen, men jeg har haft så travlt, og ikke interesseret mig så meget for det som interessere de fleste af jer. Jeg kunne før i tiden være meget kreativ med makeuppen og bruge flere timer på at lege og eksperimentere, men jeg har haft så travlt! Jeg er også begyndt at spille League of Legends, og det er simpelthen hvad jeg har brug for at bruge min tid på når jeg kommer hjem fra en hård dag på arbejde og skole.

Jeg vil dog afsætte noget mere tid til bloggen. Jeg blogger ikke fordi jeg SKAL, men på grund af at det faktisk er dejligt at kunne udtrykke sig og have en dialog med sig selv, som også kan interessere andre. 



D. 13 / 5 2014 kom jeg hjem fra England igen, så det er få dage siden. Jeg har oplevet så meget derovre, og det er helt underligt at komme hjem. Studieturen varede 3 fantastiske uger, og jeg har så meget at fortælle! Derfor skriver jeg her, så jeg også kan huske mine oplevelser, når jeg bliver lidt ældre og måske finder dette blog-post.

Jeg vil dog lave en video, hvor jeg fortæller om mine oplevelser, når jeg har overskud til det. Så bliver det også mere interessant for jer at kunne følge med.


 Jeg vil opdele dette blogpost i 2 spændende dele, så man kan læse om hvad end lige fanger en J :

Work-experience // her får jeg lov til at opleve teenager-livet under uddannelse i et fremmedland. Jeg fik set hvordan en studerende får sin uddannelse som beauty-terapeut!

og SHOPPING SHOPPING SHOPPING!





Der vil komme så mange hauls, og jeg VED at i elsker dem!

De kommer i fremtiden, så STAY TUNED!

- Your Marice //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar