onsdag den 4. maj 2016

My return


Hej alle sammen!  Det er virkelig lang tid siden. Jeg skrev sidst noget herinde i Februar 2015. Der er sket så meget siden sidst, og for at være ærlig, så har jeg ikke haft det særlig godt. - Dette er grunden til, at jeg ikke har lavet opslag, da jeg har haft problemer med fast bosted og mentalt. Jeg har psykisk haft det svært, da jeg aldrig kunne finde ro inde i mig selv. Jeg har fået hjælp, og fået mere overskud - samt ro på. Jeg går på nuværende tidspunkt i 3.G på handelsgymnasiet. Der er nu 8 skoledage til jeg bliver student (eks. eksaminer.)
    Hvad der skal ske, når jeg får huen på; jeg skal have lov til at slappe af.

Jeg får en masse fritid i mit sabbatår, og derfor ønsker jeg, at genopstarte min blog. Jeg håber, at i fremtidig vil se/læse med, og stadig er interesseret i det materiale, som jeg ligger ud herinde. Jeg håber, at i alle har det godt!


Jeg efterlader jer lige med et random billede fra min studietur i USA. *Teaser til et kommende indlæg*

Vi ses snart igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar