onsdag den 4. maj 2016

Gallaaften



Hej alle sammen,
jeg har den hensigt, at opdatere bloggen med de begivenheder, som har haft en betydning for mig gennem dette år, mens jeg har været inaktiv.
På min YouTube-kanal har jeg delt min gallaaften, som fandt sted for 2 måneder siden. Jeg synes også lige, at jeg skulle dele aftenen med jer her.
    Det var en fantastisk aften, synes jeg selv. Det var en aften, hvor vi skulle danse foran forældre og familier. Jeg medbragte min tante, min bedsteveninde - samt far og lillebror.

   Mine veninder var særligt dem, der gjorde aftenen blev uforglemmelig. Min danse-partner var en god veninde, som hedder Cecilie. Vi har fulgt hinanden siden folkeskolen, selvom vi først er kommet på daglig-talefod her i gymnasiet. Stor tak til hende, for at ville have den dans med mig!

Som afslutning på blog-indlægget, så vil jeg informere; Galla var en hyggelig oplevelse, og jeg håber, at I vil nyde videoen, som jeg har vedhængt ovenover.

Jeg er taknemmelig, for at I har læst med!Vi ses snarest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar