tirsdag den 17. maj 2016

Studietiden er snart slut

Hejsa, alle sammen
Jeg håber, at i har det godt, og tingene ser lyse ud for jer. Der er gået et par dage siden, at jeg sidst lavede et indlæg. Så jeg synes, at jeg skylder jer et.
Det er vildt at tænke på, at min studietid snart er slut. Jeg har været på skolebænken uafbrudt i 13 år, og jeg trænger godt nok til en pause. Jeg glæder mig til mit sabbatår.
Det er utroligt, hvor hurtigt 3 år på gymnasiet går. Tiden er fløjet, nu hvor jeg ser tilbage. Der er gode minder og dårlige minder at hente hos min gymnasietid. Og jeg husker i 2G, at det virkede som en uendelighed. Det føltes som man aldrig blev færdig. Men pludselig står man her. I dag er der 2 almindelige skoledage tilbage, og jeg tror personligt at jeg kunne gå hen og savne sammenholdet, som var i min specifikke klasse.
Hvor har jeg været træt til tider af klassen og daværende situationer. Men der følger nogle gode minder med.
Tiden er gået hurtigt. Der er blevet grædt, svedet - men også grin. De smil man havde fået på læberne er dem, som jeg vil huske på.
Om så det er, at man kører en bil ind i en hæk op til flere gange, eller om det er andre dumheder, der har bragt smilene frem.
Der har været "vilde" studieture til b.la. England, Tyskland og USA. Det har været nogle særlige oplevelser man har været igennem i vores internationale klasse på HHX.
Jeg smiler i hvertfald, når jeg tænker tilbage. Jeg vil nemlig helst huske på det positive, som jeg har været i gennem i dette 3 års-forløb.
Jeg takker lidt spontant af nu; tak fordi I har læst med. Vi ses vel snarest i et kommende oplæg!  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar