mandag den 20. juni 2016

Roskilde festival

Hej, bloggen. I år skal jeg til Roskilde Festival. Jeg var afsted sidste år, hvor der skete de mærkeligste ting.

Blandt andet var jeg med i nogle mosh pits, var til diverse utrolige koncerter og var konstant beruset.


Tanken om at være fuld 8 dage i træk igen i år gør mig sgu spændt. Jeg kommer nok til at pre-drikke hjemmefra Randers Storegade. Festivalen er nemlig placeret midt i min studenteruge.

Jeg er lidt ked af, at jeg ikke kommer til at opleve min studenteruge fuld ud derhjemme. Jeg kan ikke engang deltage i mine veninders studentergilder. Jeg bliver student her d. 22/6, hvor RF starter d. 25/6. Så jeg oplever kun 3 dage af min studenter uge. Jeg håber, at Roskilde kan erstatte det sjove, som jeg misser.

Jeg overvejer lidt, om jeg skal tage min hue på igen, når jeg kommer hjem fra RF. Huen kommer i hvertfald ikke med derover!
Ville det være for kikset?


De næste par uger kommer til at byde på en masse sjov og oplever. Så jeg håber, at jeg er i stand til at huske, hvad jeg kommer til at foretage mig. Så kan jeg komme med en lille opdatering til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar