onsdag den 6. juli 2016

Nu er jeg studine!


Hej bloggen, det var været en stor oplevelse for mig, at endelig blive student og benytte en hel uge til at fejre det i. Jeg vil indrømme, at jeg er rigtig stolt over mine klassekammerater og mig selv. Nu er vi færdige, og skal til at udforske verden. Vi er en international klasse, og derfor er der mange, som tager ud og arbejder i udlandet. Jeg skal dog have et sabbatår, men jeg ønsker at arbejde nogle år i udlandet i fremtiden.

Jeg troede aldrig, at jeg ville færdiggøre en gymnasial uddannelse, men mit faglige niveau siden folkeskolen er øget markant gennem min gymnasietid. Jeg fik et 10-tal i huen og et flot gennemsnit. Det kunne ikke være meget bedre, og jeg er simpelthen så glad for, at jeg har kunne kæmpe mig igennem de hårde tider, hvor verden omkring mig brød sammen. Jeg har haft det mentalt dårligt gennem lange perioder i min gymnasietid, og derfor synes jeg godt, at jeg kan tillade mig at være glad. Glad for mine fremskridt både fagligt og personligt.

Jeg håber, at I har det godt, og nyder min video. Billederne i videoen endte med at være i rigtig dårlig kvalitet, men det er desværre ikke noget, som jeg kan ændre på. Derfor vedlægger jeg billeder under denne tekst. Så håber jeg, at vi snart ses igen, bloggen! :D











Ingen kommentarer:

Send en kommentar